کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت آیریابرنا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات شرکت آیریابرنا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌شود و شما می‌پذیرید که استفاده مستمر شما از سایت آیریابرنا به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده، اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آیریابرنا می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

زمانی که شما از خدمات شرکت آیریابرنا استفاده می‌کنید و محصولات مورد نیاز خود را از طریق سایت به صورت اینترنتی سفارش می‌دهید و یا به مجموعه آیریابرنا ایمیل ارسال می‌کنید، این ارتباطات به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می‌شود. در صورتی که تمامی رویه‌ها را رعایت نمایید، در واقع توافق می‌کنید که آیریابرنا به صورت الکترونیکی پاسخگوی درخواست شما باشد. تمامی آدرس‌ها و راه‌های تماسی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، آدرس‌های رسمی و مورد تایید آن‌ها است و تمامی مکاتبات و محصولات ارسالی طبق این اطلاعات انجام می‌شود.

قوانین ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شما برای ثبت سفارش در آیریابرنا می‌توانید ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته سفارش‌‏گذاری کنید.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آیریابرنا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. مجموعه آیریابرنا همواره در ارسال و تحویل تمامی سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد تا سفارش‌ها در زمان معین به دست مشتریان برسد.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی محصول یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • آیریابرنا مجاز است تا بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری مجدد اقدام کند و فروش محصول خود را متوقف کند. لازم به ذکر است که کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش تمامی محصولات و یا بخشی از آن‌ها، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی، بدون اطلاع قبلی، برای شرکت آیریابرنا محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آیریابرنا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آیریابرنا محفوظ است. در صورت بروز چنین خطاهایی، آیریابرنا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می‌کند و وجه را عودت می‌دهد.
  • مشتریان باید در زمان ثبت سفارش، فرم سفارش را به صورت دقیق و با اطلاعات صحیح تکمیل کنند. بدیهی است که درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر از سوی آیریابرنا قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین باید آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری صحیح باشد و اطلاعات درج شده به منزله مورد تایید بودن صحت آنها از سوی مشتری است. در صورتی که اطلاعات به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آیریابرنا برای اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش خود وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • نام و نام خانوادگی حساب کاربری مشتریان باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.

حریم خصوصی

  • شرکت آیریابرنا با نام آشنای یوکلین برای حریم شخصی کاربران احترام قائل است. به همین دلیل هنگام ثبت نظر و خرید محصولات یوکلین از کاربران درخواست می‌کند تا برخی از اطلاعاتشان مثل نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی و آدرس وبسایتشان را در اختیار ما قرار دهند. در مقابل، یوکلین هم همواره خدماتی امن و مطمئن به کاربرانش می‌دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیت‌های یوکلین قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک انجام می‌شود.
  • لازم به ذکر است که آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت آیریابرنا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و یوکلین تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. یوکلین برای اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید، اخبار و محصولات ویژه از ایمیل و شماره همراه افراد استفاده می‌کند. در صورتی که مشتریان یوکلین تمایلی به دریافت ایمیل و پیامک از طریق ایمیل نداشتند، می‌توانند عضویتشان را در خبرنامه لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.